“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.” Leonardo da Vinci.

dinsdag 31 juli 2007

Tussendoortje...

Vandaag gingen Tom en Arend een rondje vliegen en ik had mezelf uitgenodigd om mee te gaan. :)
Het weer was top, dus we hadden mazzel. Tom had de PH-VSY gereserveerd, een Piper Warrior. Kon ik gelijk m'n nieuwe headset uitproberen.

Onderweg wat foto's gemaakt, aangezien ik deze keer lekker achterin zat. Ik had ook m'n PDA/GPS-je meegenomen, track omgezet naar google earth , en een filmpje van de landing.

De headset deed het prima! Was wel grappig, we hebben alledrie dezelfde headset. We vinden dat Sennheiser ons wel mag gaan sponsoren!

Tom, thanks for the ride!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

OMG! moet je die finals zien man? Had ik gezopen ofzo?? ;-)Nouja ik geef de schuld maar aan baby Mitch.. te weinig slaap he de laatste tijd he.... ;-)

Skycaptain Marz zei

Tom, zoals afgesproken heb ik niets op de blog gezet over die 6-pack Corona die onderweg opgegaan is. Maar ik vrees dat de google earth map wel voor zichzelf spreekt... :)

Anoniem zei

Leuke vlucht. Btw mooie foto's marz. G, Arend.

Anoniem zei

Heb je mijn heupflesje wiskey niet meegekregen dan??

Skycaptain Marz zei

*hips*
waffoorflesje?

Anoniem zei

...altijd al gedacht dat je het hoger op ging zoeken. :-)

René

Skycaptain Marz zei

Hee gooch, hoe kom jij nou hier terecht...?