“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.” Leonardo da Vinci.

vrijdag 4 juli 2008

Nou ja zeg...?

Dit geloof je echt niet...
Aanstaande maandag was mijn tweede backup datum voor de driehoeksolo (dus derde poging) en wat denk je...?

Weer gecanceled! Aaarrrg!
De SVU is nog steeds kapot en is naar verwachting pas weer dinsdag in de running. 11 juli 4e poging, maar nu eerst zien, dan geloven!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

D'r zijn toch 2 Robins? Is die andere niet vrij? Dan maar wat minder/meer vermogen.

Hero

Skycaptain Marz zei

Ik zal in mijn vorige leven wel heeeeel slecht geweest zijn. :)

We hebben meer Robins, maar die zijn allemaal volgeboekt. Mij boeit het ook niet welke Robin, als er maar eentje werkt, en het weer een beetje vliegbaar is.

Anoniem zei

Balen zeg... had aan het begin van dit jaar ook een keer of 4 gecancelde lessen. Dus de volgende keer gaat het vast door :)

Rembrand zei

Daar heb ik nou noooooit last van!! ;-)))

Maar één geluk voor jou: doordat mijn solo op 4 juli doorging, heb ik m'n backup van 11 juli gecanceled, en is de kans twee keer zo groot dat jij kan vliegen.

Zal je zien dat dan het weer de spelbreker is...