“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.” Leonardo da Vinci.

maandag 29 december 2008

Opgeteld...

Het einde van het jaar staat alweer voor de deur, tijd voor de stats.

Totaal gevlogen uren tot nu toe, incl opleiding: 68:25
Pilot In Command uren: 24:40
Aantal landingen incl T&G: 141
Aantal uren Piper: 19:20
Aantal uren Robin: 49:05

In januari ga ik checkout doen op de PH-SVR, dus dan komt de Diamond DA-40 ook bij het lijstje.
Prettig uiteinde en veel happy landings in 2009!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat we maar veel gaan varen en vliegen in 2009 (en later ook nog uiteraard!).

Hero

Skycaptain Marz zei

Nou, graag. Zo komen ze het jaar wel door... :)

Anoniem zei

Las ergens dat die Diamond DA-40 verkocht moet/gaat worden?

Skycaptain Marz zei

Klopt. In principe moet 'ie ingeruild worden voor een derde Robin ecoflyer. Maar dan moet je die DA40 wel kwijt kunnen en moet zo'n Robin met diesel wel bestelbaar/leverbaar zijn.

Ik gok er dus op dat de Diamond nog wel even in de vloot zit, en ik had me tijdens lessen al voorgenomen dat ik op die Diamond wilde gaan vliegen. Dus ik ga het gewoon doen. Hij is ook nog erg gunstig geprijsd....