“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.” Leonardo da Vinci.

woensdag 24 maart 2010

Rondje CTR

Een jaartje geleden ben ik met een paar mensen de lucht in gegaan voor hun luchtdoop. Kort geleden werd ik weer benaderd of dit nog een keer mogelijk was, met twee nieuwe mensen en een begeleider.
Afgelopen maandagmiddag was het dan zover, twee bloednerveuze mensen aan de tafel op de vliegclub. De spanning was er vanaf te lezen.

Na wat uitleg met de PH-SVQ een rustige ronde om de CTR gemaakt, Hotel eruit, Romeo weer erin.Unevenful flight, geen bijzonderheden. De PCAS was mee, maar het was extreem rustig in de lucht, niets binnen 5 mijl gedetecteerd.
Wel een prachtige crosswind landing gemaakt. Dat ging weer lekker met deze stick controlled machine. De passagiers waren blij met een veilige terugkomst.  ;-)

Nu het weer wat beter aan het worden is wat vluchten op de todo lijst gezet; met mijn ouders, beste vriend , broer en zijn schoonbroer, en nog wat tripjes. Met Wouter in april naar Luxemburg, met Arjan ook iets leuks bedenken en met club2009 leuke buitenland vluchtjes. Ik hoop op een mooi voorjaar..  :)

Happy Landings!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou laten we de agenda maar eens pakken dan.... :-)
Voor je het weet is april weer geweest en ben ik al weer jarig...

Heb je een voorstel voor wat datums ? Dan gaan we dit weekend nog een datum plannen (misschien maar meteen 2 voor het geval er eentje niet doorgaat ?)

gr. A&T

Skycaptain Marz zei

Roger, we gaan mailen!