“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.” Leonardo da Vinci.

woensdag 5 mei 2010

Hilversum 4

5 mei, bevrijdingsdag. Wat geeft nou een goed gevoel van vrijheid. Juist ja, vliegen!  :)

Na de teleurstelling van gisteren (Dead Battery) vandaag een nieuwe poging, lunch @ Hilversum met vaste Co Hero, zijn vriendin Daan en mijn wederhelft Bianca. Volle bak dus.
De Piper PH-SVI (A.K.A. pooierbak) gereserveerd voor de hop EHRD - EHHV.
















Het weer was eigenlijk wel prima, net geen terras weer vandaag.
















Om 12:15 gingen we de lucht in vanaf Rotterdam, runway 06. Weinig verkeer gezien onderweg, één kist die ons passeerde. Op EHHV was het echter redelijk druk met vliegverkeer. Baan 36 was in gebruik en er werd druk gezweefd.
Bianca was aan het filmen tijdens de landing maar liet de camera vallen tijdens touchdown. Filmpje!

De lunch was wel redelijk, bestel alleen geen broodje warm vlees, niet hun specialiteit (Hero is ervaringsdeskundige in dit geval).  :)

Om 14:00 vertrokken we weer richting vliegtuig voor de terugvlucht naar Rotterdam, want de kist moest om 15:00 weer terug zijn voor de volgende vlucht. Ook nu weinig ander verkeer gezien, alleen wel een rare gast die continue het vliegtuig probeerde te kapen.
















De vlucht was ook nu weer uneventful, het is ook maar kort vliegen tussen die twee vliegvelden. Als je je best doet kan het in 20 minuten.
Wel een leuke besteding van een middagje bevrijdingsdag.

Foto's..
GPS Tracklog

2 opmerkingen:

Arjan zei

Die gast die herken ik volgens mij, heeft bij mij ook wel eens een poging gewaagd :)

Hero zei

Ik zie die gast 's morgens altijd in mijn badkamer voor de spiegel staan... echt een vage gast...