“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.” Leonardo da Vinci.

zaterdag 22 maart 2008

nosolo

Vandaag had ik een solo vluchtje gepland, maar ik had al gezien dat het weer er vanmiddag niet beter op zou worden. Wel naar de club gegaan, maar met een solo verklaring in de hand en een ingediend vliegplan toch maar besloten niet te gaan.

Ik was erg aan het twijfelen en ik heb mezelf voorgenomen; bij twijfel niet doen.
De tijd maar gebruikt voor studie meteo, waarvan ik het examen volgende maand ga proberen (samen met navigatie).

Wel grappig; alle pipers waren ook binnen. Die staan zelden allemaal in het rijtje. Er werd weinig gevlogen iig...

Fijne paasdagen!

Geen opmerkingen: