“Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return.” Leonardo da Vinci.

zaterdag 2 augustus 2008

Pee El Tee

Vanochtend mijn PLT gevlogen, de laatste check voor het examen.
Nu nog één lesje met Victor om de laatste puntjes op de i te zetten, nog een solootje erachteraan en dan gaan we er maar voor.

Kreeg complimenten over de voorbereiding en de RT, koersje/hoogte houden moet beter (hee, waar heb ik daar eerder gehoord...).
Verder mocht ik niet uitwijken op de manier zoals ik dat altijd deed (liniaaltje/potloodje + Olav Bakker schijfje) en dat blijft toch een beetje apart .

Anyway, weer veel geleerd, nieuwe tips en tricks. Was zeker leerzaam, en dat is ook de bedoeling van zoiets.

Lator!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Beters man. Ik wens je veel succes op je examen! Wanneer is dat nou?

Anoniem zei

Goed hoor :-) Nog even en The Sky Is Yours!

Anoniem zei

Goed zeg! Veel succes vast :)

Anoniem zei

pa en ma zeggen
Ja straks lekker snel naar Parijs.
Nog even je examen !!!!!!(Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes alvast)XXX

Anoniem zei

A&T wensen jou veel suc6, laat ff weten wanneer de 'paarse business-jet' besteld moet worden...i.v.m. levertijden :-)